Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Utomhus

Efter förseningarna – Outdoor Impact 2.0 är här

Publicerad: 3 maj 2022, 13:21

På bild: Mari Färnkvist, JCDecaux, Anders Persson, Ocean Outdoor, Victoria Ray, Starcom, Filip Svartz, Leeads, Karoline Olsson, Dentsu, Elin Sundberg, Clear Channel, Peter Mackhé, Sveriges Annonsörer, Mats Rönne, ordförande Outdoor Committee, Cecilia Claesson, JCDecaux, Finn Wikander, Clear Channel, Christina Jorup, Mediabrands, Magnus Heljeberg, JCDecaux, Ulrika Danielsson, projektledare Outdoor Impact.

Efter fyra års arbete – det nya utomhussystemet Outdoor Impact 2.0 har släppts på marknaden. ”Det är väldigt roligt att komma igång”, säger Mats Rönne, ordförande i Outdoor Committee, till Dagens Media.


Ämnen i artikeln:

UtomhusreklamOcean OutdoorJCDecauxClear ChannelLeeadsToppnyheter eftermiddag

Efter fyra års arbete och flera förseningar har Outdoor Impact 2.0 till slut släppts på marknaden. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev