Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag14.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

"Det är ganska fantastiskt"

Publicerad: 21 Juni 2016, 12:18
Uppdaterad: 21 Juni 2016, 16:11

CANNES LIONS 2016. Hallå där Ola Klingenborg, vd för Clear Channel, vad gör du i Cannes?


Ämnen i artikeln:

Clear ChannelCannes Lions

– Det är sjunde året som Clear Channel är med som sponsor till utomhuskategorin i Cannes Lions.

I trädgården framför Grand Hotel har Clear Channel också byggt upp sin "Playground" .

– För att visa en del vad man kan göra, det är ganska fantastiskt. Det finns massor med kreativa lösningar.

På taket till hotellet har världens största digitala utomhusskärm monterats.

Flera kampanjer som gjorts i samarbete med bland andra Buzzradar, Carat och Kinetic visas upp i "Playground".

Niclas Rislund

niclas@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Clear ChannelCannes Lions

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.