Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Utomhus

"Det är ganska fantastiskt"

CANNES LIONS 2016. Hallå där Ola Klingenborg, vd för Clear Channel, vad gör du i Cannes?

Niclas Rislund

niclas@dagensmedia.se


Publicerad: 21 Juni 2016, 12:18
Uppdaterad: 21 Juni 2016, 16:11

Ämnen i artikeln:

Clear ChannelCannes Lions

– Det är sjunde året som Clear Channel är med som sponsor till utomhuskategorin i Cannes Lions.

I trädgården framför Grand Hotel har Clear Channel också byggt upp sin "Playground" .

– För att visa en del vad man kan göra, det är ganska fantastiskt. Det finns massor med kreativa lösningar.

På taket till hotellet har världens största digitala utomhusskärm monterats.

Flera kampanjer som gjorts i samarbete med bland andra Buzzradar, Carat och Kinetic visas upp i "Playground".

Ämnen i artikeln:

Clear ChannelCannes Lions

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.