Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag18.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

De kan bli årets säljorganisation

Publicerad: 13 April 2011, 06:39
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:14

Gammelmedier – som utomhusbolaget JCDecaux – slåss mot digitala uppstickare som Facebook och Spotify.


Ämnen i artikeln:

SchibstedSpotifyTailsweepFacebook

Förra året vann MTG TV. Nu presenteras nomineringarna för Sveriges Mediebyråers pris Stockholm media award i kategorin ”årets säljorganisation”.

”De nominerade säljorganisationerna har skapat stor nytta för sina annonsörer och även underlättat och stärkt mediebyråernas arbete. De har också över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt skött sina uppdrag”, skriver juryn i ett pressmeddelande.

Här är alla nominerade:

• Facebook

• JCDecaux

• MTG Creative

• Schibsted (som mediehus)

• Spotify

• Tailsweep

Juryledamöterna för Stockholm media award i kategorin "årets säljorganisation 2011" är:

• Johanna Alanko, AdOn.

• Fredrik Edberg, Mindshare.

• Fredrik Eriksson, Phd.

• Peter Lundin, Bright Media.

• Ulrika Norin, Vizeum.

Erik Wisterberg

erik@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.