Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag24.02.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Clear Channels nya framtidsstrategi: ”Vi ska bli ett ledande räckviddsmedium”

Publicerad: 6 Februari 2020, 06:54

Clear Channels Finn Wikander, Henriette Zeuchner och Sami Vikback beskriver hur bolagets nya tillväxtstrategi ska göra utomhus till ett ledande räckviddsmedium.

Foto: Janne Næss

Med nylanserade tillväxtstrategin ska Clear Channel göra utomhus till ett ledande räckviddsmedium. ✓ Digitala utbyggnaden i Sverige – här är strategin ✓ Bolagets omorganisering ✓ Teknikutvecklingen: Så ska kreativiteten boostas.


Ämnen i artikeln:

UtomhusClear ChannelStarcomOcean Outdoor

Det rör på sig i utomhusbranschen. Det brittiska DOOH-bolaget Ocean Outdoor har just klivit in på den svenska marknaden, genom förvärv av svenska Visual Art och Adcity Media. Att Sverige

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.