Få hela storyn
Starta din prenumeration
Utomhus
Publicerad: 6 Februari 2020, 06:54
Clear Channels Finn Wikander, Henriette Zeuchner och Sami Vikback beskriver hur bolagets nya tillväxtstrategi ska göra utomhus till ett ledande räckviddsmedium.
Foto: Janne Næss
Med nylanserade tillväxtstrategin ska Clear Channel göra utomhus till ett ledande räckviddsmedium. ✓ Digitala utbyggnaden i Sverige – här är strategin ✓ Bolagets omorganisering ✓ Teknikutvecklingen: Så ska kreativiteten boostas.
Det rör på sig i utomhusbranschen. Det brittiska DOOH-bolaget Ocean Outdoor har just klivit in på den svenska marknaden, genom förvärv av svenska Visual Art och Adcity Media. Att Sverige
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.