Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag05.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Clear Channels nya framtidsstrategi: ”Vi ska bli ett ledande räckviddsmedium”

Publicerad: 6 Februari 2020, 06:54

Clear Channels Finn Wikander, Henriette Zeuchner och Sami Vikback beskriver hur bolagets nya tillväxtstrategi ska göra utomhus till ett ledande räckviddsmedium.

Foto: Janne Næss

Med nylanserade tillväxtstrategin ska Clear Channel göra utomhus till ett ledande räckviddsmedium. ✓ Digitala utbyggnaden i Sverige – här är strategin ✓ Bolagets omorganisering ✓ Teknikutvecklingen: Så ska kreativiteten boostas.


Ämnen i artikeln:

Clear ChannelOcean OutdoorStarcomUtomhus

Det rör på sig i utomhusbranschen. Det brittiska DOOH-bolaget Ocean Outdoor har just klivit in på den svenska marknaden, genom förvärv av svenska Visual Art och Adcity Media. Att Sverige

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.