Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Arlanda förlänger med JCDecaux

Publicerad: 17 November 2010, 12:02
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:31

JCDecaux får sälja reklamytor på Arlanda och Bromma under ytterligare ett år.


Ämnen i artikeln:

ArlandaJCDecaux

JCDecaux och flygplatsbolaget Swedavia har samarbetat under många år. Att man nu förlänger kontraktet med endast ett år förklaras med att parterna förhandlar om nya reklamkoncept, men att man inte hunnit klart.

– Förhandlingarna fortsätter. Men nu vill vi ge reklamköparna en planeringshorisont, säger Swedavias presschef Anders Bredfell till dagensmedia.se.

Både Arlanda och Bromma har sett en kraftig ökning av resenärer den senaste tiden, vilket öppnar för fler annonslösningar, enligt Swedavia.

Avtalet gäller reklam- och eventytor både inomhus och utomhus kring flygplatserna, till och med den sista december 2011.

Martin Schori

Ämnen i artikeln:

ArlandaJCDecaux

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.