Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag30.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Adcity Media värvar från The Amazing Society

Publicerad: 28 Maj 2018, 07:21
Uppdaterad: 28 Maj 2018, 07:33

Utomhusbolaget plockar in två nya säljare.


Ämnen i artikeln:

Adcitymedia

Anders Kvarnhem kommer närmast från reklambyrån The Amazing Society och har dessförinnan varit key account manager på Clear Channel i fyra år.

Nu står det klart att han från och med den 1 juni får Adcity Media som sin nästa arbetsplats, och då återigen i rollen som key account manager.

– ACM har i min mening den främsta tillväxtresan inom utomhussegmentet framför sig och tar genom sitt allt starkare digitala utomhusnätverk, digital signage och sina kraftfulla traditionella format en mer betydande plats i branschen. Framtiden för ACM och utomhusreklam ser ljus ut och en resa som jag verkligen vill vara med på, säger Anders Kvarnhem i ett pressmeddelande.

Sedan tidigare har bolaget även gjort klart med William Norén för rollen som account manager, som också han har ett förflutet på Clear Channel

– Jag har saknat att jobba med utomhusreklam och tror väldigt mycket på bolaget och har ju sedan tidigare sett vad Alexis (Logothetis, försäljningsdirektör på Adcity Media, reds.anm.) har åstadkommit med Clear Channels digitala portfölj så när frågan kom blev jag väldigt smickrad och glad, kommenterar han.

Alexis Logothetis om de två nyförvärven:

– Det här är två säljare jag har imponerats av under vår tid tillsammans på Clear Channel. Båda har ett stort driv, passion för att göra affärer och har en stor portion humor med social kompetens. För oss handlar det även om själva resan till målet. Vi ska göra resan genom hårt jobb och med ett leende på läpparna.

Simon Nilsson

simon.nilsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Adcitymedia

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.