Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag05.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Utomhus

Adcity Media signar ny försäljningsdirektör

Publicerad: 13 December 2017, 12:19
Uppdaterad: 13 December 2017, 14:05

Alexis Logothetis.

Samtidigt får tidigare försäljningschefen Mikael Solberg ny roll.


Ämnen i artikeln:

Adcitymedia

Alexis Logothetis lämnade Clear Channel i våres, där han tidigare varit bland annat försäljningsdirektör.

Nu hoppar han på nästa utmaning, och samtidigt nästa försäljningsdirektörsroll.

Utomhusreklambolaget Adcity Media utser nu Alexis Logothetis för just den rollen.

– Adcity Media har en fantastisk potential och är ett bolag som är väl rustat för framtiden. Man har ett härligt gäng med väldigt kompetenta säljare och en produktportfölj med extremt stor potential, säger han i ett pressmeddelande.

Alexis Logothetis klev i våras in i bolagets styrelse.

– Jag och Alexis har en gemensam syn på framtiden och det är så roligt att vi hittat varandra på kort tid. Tron på utomhus står sig starkt på marknaden då alla insett att urbaniseringen kommer att ge fler kontakter även i framtiden, säger vd:n Anders Axelsson, i ett pressmeddelande.

Samtidigt utses Adcity Medias nuvarande försäljningschef Mikael Solberg till operational manager, där han kommer ansvara för erbjudanden, avtal och bolagets partners.

Simon Nilsson

simon.nilsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Adcitymedia

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.