Gå direkt till textinnehållet

United Screens säljteam prisas på SMW

United Screens säljteam har blivit utsedd till Årets Säljorganisation 2016 av Stockholm Media Week, som anordnas av Sveriges Mediebyråer.

United Screens är Nordens största YouTube-nätverk med över 250 miljoner visningar i månaden och kontor i Stockholm, Oslo och Helsingfors.

Idag prisades United Screens säljteam på Stockholm Media Week som utsågs till "Årets Säljorganisation".

Motiveringen från juryn lyder:

"I en verklighet där köp baserat på data och teknologi utgör en allt större del är det upp till varje säljorganisation att anpassa sig till utvecklingen, något årets vinnare gjort med den äran. Med nyfikenhet och fokus på kundens affär adderar de även till innehåll och kreativitet på ett föredömligt sätt. Spegel, spegel på väggen där, säg vem som vackrast på YouTube är?"

– Vi har sedan vi startade fokuserat på ett nära samarbete med mediebyrårerna, och är därför extra glada för denna utnämning, som jag är glad att dela med mina grymma kollegor på vår säljavdelning, säger Nicole Haman, säljchef på United Screens i ett pressmeddelande.

United Screens vd Malte Andreasson är nöjd över sitt team.

– Enormt imponerande av vårt säljteam att lyckas vinna efter att vi har varit igång i bara 2,5 år. För oss är detta ett kvitto på att vi har ett riktigt starkt erbjudande till marknaden, säger Malte Andreasson, VD, United Screens i ett pressmeddelande.

Publicerad 2016-05-18 15.19Uppdaterad 2016-05-20 08.43

Dela artikeln: