Få hela storyn
Starta din prenumeration
Tidskrifter
Publicerad: 9 oktober 2020, 14:16
Travronden publicerade i veckan den första delen i en reportageserie i fem delar – som är annonsmärkt med hotellkedjan Sunlights logga. Chefredaktören Joakim Svensson har hittills bara stött på positiva reaktioner, men betonar att upplägget främst är en nödlösning efter stora annonstapp under pandemin.
Foto: TR Bild + skärmdump från Travronden
Travronden har haft stora annonstapp under pandemin. Nu finansierar tidningen en reportageserie i samarbete med en hotellkedja i Nyköping.
Den pågående pandemin har slagit hårt mot veckotidningen Travronden, som skriver om trav- och galoppsport.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.