Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tidskrifter

Tidningarnas nya prenstrategier

Publicerad: 5 september 2019, 12:15

Anna Åberg, chef för DN.se, och Petter Lorentzon, analys och försäljningsdirektör digitala kanaler på Svenska Dagbladet, berättar om tidningarnas strategier.

Svenska Dagbladet och Dagens Nyheter delar med sig av sina strategier för att knyta till sig läsare och minska avhoppen. ✓ Kampanjknepen för att locka läsare ✓ Redaktionella projekt för att minska churnen ✓ Så når de en yngre målgrupp


Ämnen i artikeln:

DN.seSvenska DagbladetDagens Nyheter

Under flera år har tidningarna kämpat med att konvertera digitala läsare. Både Svenska Dagbladet och Dagens Nyheter har nya projekt på gång som ska få pengarna att rulla in. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.