Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag08.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Tidskrifter

Tidningarnas nya prenstrategier

Publicerad: 5 September 2019, 12:15

Anna Åberg, chef för DN.se, och Petter Lorentzon, analys och försäljningsdirektör digitala kanaler på Svenska Dagbladet, berättar om tidningarnas strategier.

Svenska Dagbladet och Dagens Nyheter delar med sig av sina strategier för att knyta till sig läsare och minska avhoppen. ✓ Kampanjknepen för att locka läsare ✓ Redaktionella projekt för att minska churnen ✓ Så når de en yngre målgrupp


Ämnen i artikeln:

Dagens NyheterDN.seSvenska Dagbladet

Under flera år har tidningarna kämpat med att konvertera digitala läsare. Både Svenska Dagbladet och Dagens Nyheter har nya projekt på gång som ska få pengarna att rulla in. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.