torsdag9 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Tidskrifter

Springtime väljer Tillväxtbolaget

Publicerad: 5 januari 2017, 13:36
Uppdaterad: 5 januari 2017, 14:19

"Den bästa lösningen för oss är att hitta en extern leverantör".


SN

Simon Nilsson

simon.nilsson@dagensmedia.se


Springtime Group AB inleder samarbete med Tillväxtbolaget som innebär att bolaget tar över all annons- och sponsorförsäljning från Springtime.

– I vårt arbete med att effektivisera, förbättra samt skapa en tryggare försäljningsorganisation har vi kommit fram till att den bästa lösningen för oss är att hitta en extern leverantör, säger Springtime Group AB:s vd Patrik Yderberg, i en kommentar.

– Vi är stolta över förtroendet och ser verkligen fram emot att samarbeta med Springtime Group och representera deras starka varumärken, kommenterar Johan Wictorin på Tillväxtbolaget.

Springtime Group är en svensk aktör inom träning och hälsa med kärnverksamhet i ledande magasin och digitala plattformar samt egna lopp och event.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev