Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tidskrifter

Skandinaviska Vogue lanserar digital flaggskeppsbutik – blir enda plats magasinet säljs på

Publicerad: 25 maj 2021, 09:54

Vogue Scandinavia kommer inte att fånga sina kunder på snabbköpet, Ica eller Pressbyrån, enligt chefredaktören Martina Bonnier: ”De vill inte bära hem sin tidning tillsammans med mjöl och mjölk. Vogue Scandinavia ska säljas på ett ställe där det 'makes sense'”.

Foto: Vogue + Richard Von Hofsten

I augusti går Vogue Scandinavia live. Men redan nu lanseras en digital laggskeppsbutik, som blir den enda platsen där det exklusiva magasinet är till salu. ”Det vi gör är helt nytt, ingen annan i världen har gjort något liknande”, säger chefredaktören Martina Bonnier.


Ämnen i artikeln:

VogueVogue ScandinaviaMartina Bonnier

Vogue Scandinavia är den 28 editionen av den internationella modetidningen Vogue. När det först blev känt att magasinsdrottningen Martina Bonnier skulle ta den anrika tidningen till Sverige var den planerad

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.