Tidskrifter
Så gjorde Hem & Hyra succé med sina nyhetsbrev: ”Driver stadig trafik till sajten”
Publicerad: 4 maj 2023, 05:23
Hem & Hyras chefredaktör Susanna Skarrie.
Foto: Hem&Hyra/Pressbild
För tre år sedan ville Hem & Hyra att deras papperstidningsläsare skulle få mer digitalt innehåll och nå fler. Efter en lyckosam tillfällighet och språksatsning når de nu rekordmånga: ”Nyhetsbrevet styrs av algoritmen”.
Hyresgästföreningens medlemstidning Hem & Hyra drog igång sitt nyhetsbrev för tre år sedan. De ville att fler läsare av papperstidningen skulle nås av Hem & Hyras digitala innehåll.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.