onsdag31 maj

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Tidskrifter

Så går den digitala resan hos Egmont och LRF Media

Publicerad: 6 april 2023, 09:08

Egmonts Per Kjellander och LRF Medias Annika R Hermanrud avslöjar hur den digitala transformationen går. Foto: Hanna Frick/pressbild

ARTIKELSERIE. Förlagen har kommit olika långt på den digitala resan: hos Story House Egmont är bara var tionde krona digital, hos LRF Media fyra av tio kronor.

Ämnen i artikeln:

Toppnyheter eftermiddagEgmontLRF MediaPer Kjellander

LH

Leif Holmkvist


Ett bra exempel på framsynt strategi finns hos LRF Media, som 2016 sålde sina konsumentinriktade magasin, de flesta till Bonnier, för att satsa helhjärtat på sin kärnmålgrupp skogs- och lantbrukare.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev