Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Tidskrifter

OTW ska förnya Tallink Silja

Publicerad: 18 Januari 2013, 09:44
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:58

Tallink Silja Line har valt OTW för att ta fram ett nytt redaktionell koncept för kundklubbens Club Ones magasin .


Ämnen i artikeln:

Tallink Silja LineOTW

Tallink Silja Lines Club One-magasin ges ut fyra gånger per år och går främst ut till guld- och silvermedlemmar i kundklubben.

I samband med ett omfattande varumärkesarbete har nu Tallink Silja Line valt att jobba med OTW för att ta fram ett nytt redaktionellt koncept och design för magasinet. OTW ska dessutom se över den löpande produktionen av tidningen. Tanken är att även ta ut det redaktionella materialet till webben.

– Vi valde samarbetet med OTW eftersom de är en väletablerad, kunnig och prisbelönt byrå. De kommer att producera attraktiva och inspirerande Club One-magasin som skapar köplust hos våra medlemmar och som stärker Tallink Silja Lines varumärke, säger Helena Kerman, Club One manager, i ett pressmeddelande.

Det första numret av magasinet i dess nya form utkommer i slutet av januari.

Elin Hanspers

elin.hanspers@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Tallink Silja LineOTW

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev