Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Tidskrifter

OTW ska förnya Tallink Silja

Tallink Silja Line har valt OTW för att ta fram ett nytt redaktionell koncept för kundklubbens Club Ones magasin .

Elin Hanspers

elin.hanspers@dagensmedia.se


Publicerad: 18 Januari 2013, 09:44
Uppdaterad: 06 December 2015, 13:58

Ämnen i artikeln:

Tallink Silja LineOTW

Tallink Silja Lines Club One-magasin ges ut fyra gånger per år och går främst ut till guld- och silvermedlemmar i kundklubben.

I samband med ett omfattande varumärkesarbete har nu Tallink Silja Line valt att jobba med OTW för att ta fram ett nytt redaktionellt koncept och design för magasinet. OTW ska dessutom se över den löpande produktionen av tidningen. Tanken är att även ta ut det redaktionella materialet till webben.

– Vi valde samarbetet med OTW eftersom de är en väletablerad, kunnig och prisbelönt byrå. De kommer att producera attraktiva och inspirerande Club One-magasin som skapar köplust hos våra medlemmar och som stärker Tallink Silja Lines varumärke, säger Helena Kerman, Club One manager, i ett pressmeddelande.

Det första numret av magasinet i dess nya form utkommer i slutet av januari.

Ämnen i artikeln:

Tallink Silja LineOTW

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.