Nytt nummer ute – special om röststyrning

Här är innehållet i det senaste numret av Dagens Media, nummer 3.

I det senaste numret av Dagens Media har reporter Janne Naess träffat Telenors nya marknadschef Linda Wetterborg. I intervjun ger hon sin syn på hur Telenor ska ömsa skinn och återuppstå som digital ninja.

Vi grottar även ned oss röststyrning och hur det skapar helt nya möjligheter för annonsörerna. Med den nya tekniken hamnar data i rampljuset, samtidigt ställs frågan om den personliga integriteten på sin spets. Vad spelar de röststyrda högtalarna egentligen in?

Mer ur innehållet:

  • Tuffare riktlinjer för annonser online
  • Så ska JC få tillbaka kunderna
  • Krönika. Dagens Medias Janne Naess om hajpade tekniker
  • Valstrategen Alan Rosenblatt ser sociala medier som ett måste för politiker
  • Diagrammet. Räckviddsras för sportbilagorna
  • Experten svarar. Fem tips för hur du kommunicerar stora affärer

Här får du tillgång till hela Dagens Media – teckna en prenumeration.

Publicerad 2018-02-14 07.22Uppdaterad 2018-02-15 12.33

Ämnen i artikeln: