Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Tidskrifter

Ny försäljningschef på Bonnier Tidskrifter

Publicerad: 22 Augusti 2016, 09:12
Uppdaterad: 22 Augusti 2016, 11:02

Anna Smidemark blir Bonnier Tidskrifters nya försäljningschef.


Ämnen i artikeln:

Bonnier Tidskrifter

Bonnier Tidskrifter anställer Anna Smidemark som försäljningschef med ansvar för interna processer och säljbolag.

– Varje mediebolag idag tampas med liknande utmaningar: hur håller vi i det som gjort oss framgångsrika från början och samtidigt hittar morgondagens intäktskällor? Som marknadsledare är vi i framkant när det gäller innovation, men vi vill öka takten ytterligare. I detta arbete behöver vi utveckla och effektivisera det sätt vi arbetar på med dagens produkter, för att frigöra resurser till att satsa framåt. Detta arbete kräver kunskap och erfarenhet för att göra rätt val, men också ihärdighet och beslutsamhet för att inte köra fast. Anna Smidemark besitter just dessa egenskaper och hon kommer vara mycket viktig för hur vi lyckas framöver, säger Andreas Sandin, försäljningsdirektör Bonnier Tidskrifter i ett pressmeddelande.

Anna Smidemark kommer närmast från Dagens Nyheter där hon arbetade som försäljningschef.

– Ett otroligt spännande och roligt uppdrag! Bonnier Tidskrifter har många fantastiska varumärken och som mediehus har de både bredden och djupet i sin annonsportfölj. Jag ser verkligen fram emot att få förstärka ett redan stark team och utveckla Tidskrifters annonsaffär, säger hon i ett pressmeddelande.

Bonnier Tidskrifter når varje månad ut till sina läsare genom varumärken såsom Damernas Värld, Sköna hem, Allt om Mat, amelia, mama och M-magasin.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Bonnier Tidskrifter

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev