Tidskrifter
Mitt i och Direktpress: Så blir nya chefsorganisationen
Publicerad: 10 juli 2020, 06:57
Kristofer Sahlström lämnar rollen som försäljningschef för Sprint Ad, för att bli nya tidningskoncernens försäljningsdirektör.
Chefsrockad och tre affärsområden – när Direktpress och Mitt i bygger ny stor tidningskoncern. Bland annat får Mitt i:s försäljningsdirektör Thomas Nyhlén ny roll, och Kristofer Sahlström blir försäljningsdirektör för hela tidningskoncernen.
Efter de senaste MBL-förhandlingarna står det klart hur den nya chefsorgansationen kommer att se ut, i och med sammanslagningen av Lokaltidningen Mitt i och Direktpress-titlarna.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.