söndag28 maj

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Tidskrifter

Mitt i och Direktpress: Så blir nya chefsorganisationen

Publicerad: 10 juli 2020, 06:57

Kristofer Sahlström lämnar rollen som försäljningschef för Sprint Ad, för att bli nya tidningskoncernens försäljningsdirektör.

Chefsrockad och tre affärsområden – när Direktpress och Mitt i bygger ny stor tidningskoncern. Bland annat får Mitt i:s försäljningsdirektör Thomas Nyhlén ny roll, och Kristofer Sahlström blir försäljningsdirektör för hela tidningskoncernen.

Ämnen i artikeln:

Mitt iDirektpress

LH

Leif Holmkvist


Efter de senaste MBL-förhandlingarna står det klart hur den nya chefsorgansationen kommer att se ut, i och med sammanslagningen av Lokaltidningen Mitt i och Direktpress-titlarna.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev