Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag12.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Tidskrifter

Missnöje och massavhopp hos Aller – säljarrollen skrotas

Publicerad: 29 Oktober 2019, 12:11

Martin Kroon och Lotta Cederbom är publicistisk direktör respektive vice vd på Aller Media.

Den digitala omställningen orsakar turbulens på Aller Media. Mer än halva annonsavdelningen har hoppat av, och den redaktionella ledningen anklagas för att vara toppstyrd och hårdför. ”Det blir alltid en oro i samband med omorganisationer”, säger vice vd Lotta Cederbom, som upplever en positiv anda på bolaget.


Ämnen i artikeln:

Martin KroonLotta CederbomAller Media

Aller Media befinner sig på en omställningsresa där man skiftar till ett digitalt fokus och bland annat börjar jobba i ämnesdeskar. Omorganisationen är bakgrunden till Feminas flytt från Malmö till

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.