Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag23.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Tidskrifter

Läs Dagens Medias tidning – här är nummer 22, 2015

Publicerad: 16 December 2015, 13:15
Uppdaterad: 1 Mars 2016, 09:06

Kolla in innehållet i årets sista utgåva av Dagens Media.


Ämnen i artikeln:

Dagens Media

I årets sista nummer summerar vi de 15 fenomen och händelser som definierade medie- och marknadsföringsåret 2015.

Dessutom berättar vi om resultaten från den första stora svenska Instagramkampanjen, från Fritidsresor.

Vi publicerar även en julsaga, om" Landet allt och ingenstans", författad av MEC:s vd Daniel Collin.

Du som väljer att prenumerera på Dagens Media får tillgång till tidningens artiklar både på papper och digitalt.

HÄR ÄR ALLA ARTIKLARNA:

  • Så gick debuten på Instagram – här är resultaten av Fritidsresors kampanj
  • Facebook: "Det ställer högre krav på kreativ höjd"
  • Årets julklapp – ingenting
  • Krönika Karl-Oskar Tjernström: "Marknadsföring – en jakt på rörliga mål"
  • Här är årets bästa kampanjer daniel-collin-julsaga.PNG Daniel Collin, vd på MEC, agerar sagofarbror i Dagens Media. Foto: Janne Naess
  • Bildreportage: Marabou, Blossa och Mood – så firar de julen
  • Så lirar linjär-tv med online-tv – unik lösning förenar data
  • TV4 letar talanger till nätverket ENT
  • SPECIAL: 15 händelser som präglat 2015
  • Hotet mot Schibsteds sedelpress – Facebook utmanar Blocket-affären
  • Blocket ska möta konkurrensen med premiumupplevelse
  • Daniel Collin, vd på MEC, skriver julsaga: "Kom med mig, dit drömmarna föds, och tiden inte existerar"
  • Intervju med Myrornas vd Carolina Andermatt om succén med "Noll moms"-kampanjen
  • Debatt: Sagt 2015
  • LEDARE: Bra jobbat!
  • Backspegeln: Katarina Knutz, vd för RFSU, minns uppståndelsen med porrtomten 2009
  • Hallå där, Madeleine WallesEgmont-tidningen Nära, som gav distanshealing till 13 000 personer

Har du synpunkter, idéer, eller tips? Kontakta oss här eller mejla undertecknad. Har du ingen prenumeration kan du teckna en här.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Dagens Media

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.