Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tidskrifter

Keesing lägger vantarna på ytterligare sju korsordstitlar

Publicerad: 13 maj 2020, 10:50

”På en marknad som är stentuff växer vi och fortsätter att utveckla våra produkter – både i print och digitalt”, säger Anders Juhlin, nordisk vd på Keesing.

Foto: Linnéa Kihlström

Holländska Keesing fortsätter att ta andelar på korsordsmarknaden. I dag tar korsordsjätten över Dohi Publishings korsordstitlar. ”De kompletterar vår portfölj perfekt”, säger Anders Juhlin, nordisk vd på Keesing.


Ämnen i artikeln:

Anders Juhlin

Dohi Publishing (före detta First publishing, reds. anm.) ger i dag ut ett femtontal specialiserade nationella magasin. Men nu gör förlaget sig av med korsordstitlarna, som utgör drygt hälften av

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Anders Juhlin

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.