Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tidskrifter

Jonas Åström: ”Tidskrifterna på digital efterkälke”

Tidskriftsbranschen har ännu inte lyckats hitta en hållbar affärsmodell för den digitala tidsåldern, skriver debattören Jonas Åström, grundare av Recuro, ett kunskapsbolag inom prenumerationsaffärer.

Publicerad: 31 augusti 2020, 09:13

Det här är opinionsmaterial

Åsikterna som uttrycks här står skribenten/skribenterna för.

Debattören Jonas Åström anser bland annat tidskrifterna inte är tillräckligt nytänkande kring sin digitala produkt.

Foto: Dagens Media


Ämnen i artikeln:

Digitalt

Visst, hela mediebranschen står fortsatt inför gigantiska utmaningar, men inom andra områden såsom nyhetsmedia, lokalpress och rörligt så syns tydliga ljus i tunneln. Varför ligger tidskrifterna efter och hur kan

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Dagens Media får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Digitalt

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev