Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag03.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Tidskrifter

Joakim Francke går till Aller Media

Publicerad: 11 November 2013, 09:20
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:57

Joakim Francke är ny försäljningschef för veckotidningar på Aller Media. Han kommer närmast från Kvällspressen Impact.


Ämnen i artikeln:

ImpactAller Media

Joakim Francke har tidigare varit försäljningschef för SF Media och arbetade senast som försäljningsdirektör för Expressen och Aftonbladets gemensamma annonspaket Kvällspressen Impact.

Nu går han till Aller Media där han efterträder Klara Grivans som försäljningschef för veckotidningssegmentet.

Klara Grivans går i sin tur vidare i bolaget och blir digital försäljningschef på Aller Media.

– Jag är mycket glad över att Joakim har valt oss och att vi får möjlighet att förstärka och utveckla vår affär. Lika viktigt är det att Klara Grivans nu får möjligheten att utveckla vår digitala annonsaffär, något som våra kunder efterfrågar och som vi har fokus på, säger Aller Medias annonsdirektör Lotta Cederbom i ett pressmeddelande.

Joakim Francke börjar i januari nästa år.

Dante Thomsen

Ämnen i artikeln:

ImpactAller Media

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.