Få hela storyn
Starta din prenumeration
Tidskrifter
Publicerad: 10 mars 2021, 06:33
Trots pandemin ökade Privata Affärer sina annonsintäkter med 23 procent under 2020. Och det är främst nativedelen och exklusiva mejlutskick som ligger bakom den positiva utvecklingen. Chefredaktören Per Hammarlund och Mats Rytter, Senior Account Manager, berättar om arbetet bakom.
Sedan mars 2019 ingår det privatekonomiska magasinet Privata Affärer i DI-gruppen, vilken i fjol ökade sitt rörelseresultat med 16 miljoner svenska kronor, från 143 miljoner kronor 2019 till
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.