Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tidskrifter

Höga läsarsiffror, native och exklusiva utskick – så accelererade Privata Affärer annonsförsäljningen

Publicerad: 10 mars 2021, 06:33

Trots pandemin ökade Privata Affärer sina annonsintäkter med 23 procent under 2020. Och det är främst nativedelen och exklusiva mejlutskick som ligger bakom den positiva utvecklingen. Chefredaktören Per Hammarlund och Mats Rytter, Senior Account Manager, berättar om arbetet bakom.


Ämnen i artikeln:

Privata AffärerCoronavirusetBonnier NewsFramtidens annonsmarknad

Sedan mars 2019 ingår det privatekonomiska magasinet Privata Affärer i DI-gruppen, vilken i fjol ökade sitt rörelseresultat med 16 miljoner svenska kronor, från 143 miljoner kronor 2019 till

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.