Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Tidskrifter

Fokus tappar säljchefen

Försäljningschefen Daniel Hamrin lämnar FPG Media, som ger ut tidskriften Fokus. Istället ska han börja på Egmont Tidskrifter.

Dante Thomsen


Publicerad: 09 April 2013, 05:54
Uppdaterad: 06 December 2015, 13:50

Ämnen i artikeln:

Egmont TidskrifterFokus

Daniel Hamrin har bland annat vunnit priset som Årets annonssäljare både 2009 och 2012.

Nu lämnar han sin tjänst som försäljningschef på FPG Media för att istället bli ansvarig för creative sales på Egmont Tidskrifter.

– Vi vet att våra kunder söker kreativa lösningar i allt större grad och Daniel ska säkerställa att vi fortsätter att utveckla våra kunders affärer tillsammas med dem, säger Egmont Tidskrifters försäljningschef Martin Lundmark i ett pressmeddelande.

Daniel Hamrin börjar på på Egmont Tidskrifter den 1 september.

Nyligen rekryterade Egmont Tidskrifter även DN:s Heikki Lampinen till ny försäljningsdirektör.

Ämnen i artikeln:

Egmont TidskrifterFokus

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.