Fokus tappar säljchefen

Försäljningschefen Daniel Hamrin lämnar FPG Media, som ger ut tidskriften Fokus. Istället ska han börja på Egmont Tidskrifter.

Daniel Hamrin har bland annat vunnit priset som Årets annonssäljare både 2009 och 2012.

Nu lämnar han sin tjänst som försäljningschef på FPG Media för att istället bli ansvarig för creative sales på Egmont Tidskrifter.

– Vi vet att våra kunder söker kreativa lösningar i allt större grad och Daniel ska säkerställa att vi fortsätter att utveckla våra kunders affärer tillsammas med dem, säger Egmont Tidskrifters försäljningschef Martin Lundmark i ett pressmeddelande.

Daniel Hamrin börjar på på Egmont Tidskrifter den 1 september.

Nyligen rekryterade Egmont Tidskrifter även DN:s Heikki Lampinen till ny försäljningsdirektör.

Dante Thomsen

Publicerad 2013-04-09 05.54Uppdaterad 2015-12-06 13.50

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: