Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tidskrifter

Estelle Ejdeholm om Egmonts strategi framåt: ”Vi behöver titta på varje enskilt varumärke”

Publicerad: 31 augusti 2021, 07:50

I Story House Egmonts nya organisation för medieverksamhet i Stockholm är Estelle Ejdeholm förlagschef och publisher.

Estelle Ejdeholm är ny förlagschef och publisher för Story House Egmonts medieverksamhet i Stockholm. För Dagens Media berättar hon om affärsutvecklingen och den strategiska planen framåt för de varumärken hon är ansvarig för.


Ämnen i artikeln:

EgmontEstelle Ejdeholm

I förra veckan kommunicerade Story House Egmont flera förändringar i chefsleden inom medieverksamheten i Stockholm. I den nya organisationen hittar man bland annat en ny direktör, förlagschef och förlagsredaktör. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

EgmontEstelle Ejdeholm

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News