Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag08.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Tidskrifter

Detta ska lyfta tidskriftsförlagen

Publicerad: 12 Mars 2020, 09:32

Ett attraktivt innehåll är centralt för att lyckas med andra intäktskällor och växa inom B2B, säger Anders Rask, strategidirektör på Aller Media.

Foto: Janne Næss

NYA AFFÄRER DEL 3. Inte enbart tidningsföretagen utan även tidskriftsförlagen skruvar på sin verksamhet och startar nya affärsområden för att få in pengar från annat håll när de traditionella intäkterna viker.


Ämnen i artikeln:

Aller MediaEgmont

Senaste Orvesto Konsument (2019:3) visar på samma utveckling som vi vant oss vid att se, nämligen ett eskalerande räckviddstapp för tidskrifterna i print. Värst ser det ut för livsstilsmagasinet

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Aller MediaEgmont

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.