onsdag22 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Tidskrifter

Detta ska lyfta tidskriftsförlagen

Publicerad: 12 mars 2020, 09:32

Ett attraktivt innehåll är centralt för att lyckas med andra intäktskällor och växa inom B2B, säger Anders Rask, strategidirektör på Aller Media.

Foto: Janne Næss

NYA AFFÄRER DEL 3. Inte enbart tidningsföretagen utan även tidskriftsförlagen skruvar på sin verksamhet och startar nya affärsområden för att få in pengar från annat håll när de traditionella intäkterna viker.

Ämnen i artikeln:

Aller MediaEgmont

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Senaste Orvesto Konsument (2019:3) visar på samma utveckling som vi vant oss vid att se, nämligen ett eskalerande räckviddstapp för tidskrifterna i print. Värst ser det ut för livsstilsmagasinet

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev