torsdag23 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Tidskrifter

De tar över Kupés annonsförsäljning

Publicerad: 9 september 2019, 10:13

”Det finns få magasin med den räckvidd, bredd och kvalitet som Kupé har”, säger Elite Medias grundare Niklas Lundgren.

Tidningen SJ:s ombordmagasin Kupé byter säljbolag.

Ämnen i artikeln:

SJKlintberg Niléhn

JVC

Julia V. Caesar


Det blir Elite Media som ansvarar för annonsförsäljningen. 

– Vi är oerhört glada över förtroendet att få ta över annonsförsäljningen – det finns få magasin med den räckvidd, bredd och kvalitet som Kupé har. Med nyrekrytering av säljaren och Kupé-veteranen Jeanette Gustafsson, vårt gedigna nätverk och långa printerfarenhet finns enorm potential att utveckla annonsaffären, säger Niklas Lundgren, grundare och ägare av Elite Media.

Samtidigt fortsätter Kupé arbetet med contentbyrån Klintberg Niléhn, som de samarbetat med i två år. 

– Vi har tidigare jobbat med Elite Media och vet att de är bäst i landet på livsstilsannonsering och vi är helt övertygade om att samarbetet kommer lyfta Kupé och nå nya höjder, säger Elin af Klintberg, kreativ chef på Klintberg Niléhn. 

Enligt Orvesto har Kupé 257 000 unika läsare varje månad (2018:2).

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev