Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Tidskrifter

Bonnier Tidskrifter organiserar om affärssäljet

Bonnier Tidskrifter gör en omorganisation på säljavdelningen för affärstitlarna.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 26 Augusti 2011, 08:09
Uppdaterad: 06 December 2015, 15:01

Ämnen i artikeln:

Bonnier TidskrifterPontus Schultz

Per Laredius tar klivet upp som försäljningschef för affärspress/b2b. Hans företrädare Karl Frostensson ska istället jobba med relationerna med de externa säljbolagen, samt ett nytt hemligt projekt.

– Jag tror att vi kommer att behöva samla alla goda krafter för att utveckla oss på bästa sätt nu i tider av börsras och med tanke på hur marknaden ser ut, säger Pontus Schultz, affärsutvecklingschef på Bonnier Tidskrifter, samt publisher på VA.

– Per Laredius är en av våra mest erfarna säljare inom b2b. Karl Frostensson får också ett extremt viktigt uppdrag i det nya projektet. När konjunkturen svajar till gäller det att inte tappa fokus på tillväxtprojekten.

Vad det nya projektet innebär vill dock inte Pontus Schultz avslöja.

– Vi håller nu på att testa marknaden så jag hoppas kunna berätta relativt snart.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.