Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tidskrifter

Bon Magazine 20-årsjubilerar – firar med en annonsfri tryckt utgåva

Publicerad: 9 juli 2021, 05:43

”Den här utgåvan av Bon skulle få vara en helt fristående produkt som inte drevs av något annat än en glädje till kreativiteten och skapandet och en vilja att säga något”, säger Daniel Björk, chefredaktör på Bon.

Senast Bon Magazine gavs ut i print var 2017. Men när modemagasinet nu fyller 20 år firas jubileet med en tryckt utgåva som i det närmaste ser ut som en bok. ”Vi har verkligen tänkt till kring vad som ska få utrymme och varför”, berättar chefredaktören Daniel Björk.


Ämnen i artikeln:

Bon Magazine

Bon Magazine startade 2001. För fyra år sedan lades papperstidningen ned. Men nu, i samband med att man firar 20-årsjubileum, utkommer en tryckt produkt som är helt fri från annonser.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Bon Magazine

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.