Tidskrifter
Aller Medias väg för att bli influencerbyrå
Publicerad: 8 juni 2022, 12:30
”Vi testar, utvärderar, gör om och vågar utmana oss själva. Det finns en otroligt stark kultur i det och den har tagit oss hit”, säger Malin Asp, chef för Aller Medias B2B-affär. Foto: Linnéa Kihlström
Inom ett-två år ska Aller Media ha kommit en bra bit på sin resa mot att bli en influencerbyrå. Malin Asp, chef för Aller Medias B2B-affär om ✓ Motiven bakom satsningen ✓ Vägen dit ✓ Jakten på kompetens ✓ Missuppfattningarna om influencers.
Hösten 2021 kom Malin Asp till Aller Media. I dag leder hon Aller Medias inhousebyrå och sedan april är hon också tillförordnad chef för Aller Medias B2B-affär.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.