Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tidskrifter

Aller Medias väg för att bli influencerbyrå

Publicerad: 8 juni 2022, 12:30

”Vi testar, utvärderar, gör om och vågar utmana oss själva. Det finns en otroligt stark kultur i det och den har tagit oss hit”, säger Malin Asp, chef för Aller Medias B2B-affär.

Foto: Linnéa Kihlström

Inom ett-två år ska Aller Media ha kommit en bra bit på sin resa mot att bli en influencerbyrå. Malin Asp, chef för Aller Medias B2B-affär om ✓ Motiven bakom satsningen ✓ Vägen dit ✓ Jakten på kompetens ✓ Missuppfattningarna om influencers.


Ämnen i artikeln:

Aller MediaToppnyheter eftermiddag

Hösten 2021 kom Malin Asp till Aller Media. I dag leder hon Aller Medias inhousebyrå och sedan april är hon också tillförordnad chef för Aller Medias B2B-affär.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev