Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag09.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Tidskrifter

Aller media gör mamma-satsning: ”Vi ska skapa en plattform fri från mom-shaming”

Publicerad: 14 Maj 2020, 05:30

Aller medias Jennie Sandberg (t.v) och Mirja Bokholm (t.h) berättar att ett gediget researcharbete ligger bakom lanseringen av Aller medias nya mamma-varumärket.

Genom en ny plattform ska Aller media samla Sveriges alla mammor. ”Den gemensamma nämnaren är moderskapet, systerskapet och systerlaget”, säger Jennie Sandberg som blir chefredaktör för den nya satsningen.


Ämnen i artikeln:

Aller Media

Det saknas en plattform som samlar alla mammor – oavsett ålder på barn. Det tycker Aller media, som vänder sig till den kvinnliga målgruppen. I september lanserar mediehuset därför vad

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Aller Media

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.