Tidskrifter
Aller media gör mamma-satsning: ”Vi ska skapa en plattform fri från mom-shaming”
Publicerad: 14 maj 2020, 05:30
Aller medias Jennie Sandberg (t.v) och Mirja Bokholm (t.h) berättar att ett gediget researcharbete ligger bakom lanseringen av Aller medias nya mamma-varumärket.
Genom en ny plattform ska Aller media samla Sveriges alla mammor. ”Den gemensamma nämnaren är moderskapet, systerskapet och systerlaget”, säger Jennie Sandberg som blir chefredaktör för den nya satsningen.
Ämnen i artikeln:
Aller MediaDet saknas en plattform som samlar alla mammor – oavsett ålder på barn. Det tycker Aller media, som vänder sig till den kvinnliga målgruppen. I september lanserar mediehuset därför vad
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.