Få hela storyn
Starta din prenumeration
Tidskrifter
Publicerad: 9 juni 2016, 09:49
Uppdaterad: 9 juni 2016, 09:51
Åkesson & Curry har utvecklat ett nytt magasinkoncept för Holmen Papers.
Ämnen i artikeln:
Åkesson CurryDet nya internationella designmagasinet "Paper" beskrivs som "en helsvensk kreativ satsning på ett nytänkande internationellt kundmagasin signerat Holmen Paper". Magasinet kommer ges ut på svenska, tyska, franska, spanska och engelska.
– I magasinet varvas internationellt kreativt tongivande innehåll med unika intervjuer och inspiration från bland annat världskända profiler som Wallpapers grundare Tyler Brûlé och fotografen Annie Leibovitz. Målet är att nå ut och aktivera Holmen Papers kunder och samtidigt vara en källa till inspiration för branschens kreatörer internationellt. Ytterst är "Paper" ett strålande bevis på en modig och nytänkande kund, säger Robert Bryhn, vd på Åkesson & Curry, i ett pressmeddelande.
Innehållet ska även ha en inriktning mot att främja hållbar utveckling och innovation inom papper, genom att lyfta fram Holmen Papers produkter från förnybar råvara.
Ämnen i artikeln:
Åkesson Curry