Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Tidskrifter

Affärsvärlden och Fokus i nytt annonspaket

Annonspaketet B2B ska göra det lättare för mediebyråer att nå ut till exklusiva läsare. "Vi vill skapa ett paket som med hög räckvidd når ut till beslutsfattare".

Alex Hartelius


Publicerad: 23 Januari 2018, 06:48
Uppdaterad: 23 Januari 2018, 08:53

Ämnen i artikeln:

FokusAffärsvärlden

Foto: Pressbild

Affärsvärlden och Fokus skapar gemensamt annonspaket som ges namnet B2B Impact.

– Vi tyckte det var dags att uppmärksamma print som kanal. Eftersom det inte har hänt så mycket inom print den närmsta tiden så tyckte vi att det var viktigt och visa att print och magasin har sin plats i mediemixen, säger Petra Jängnemyr, försäljningschef på Fokus, till Dagens Media.

Tanken är att skapa ett annonspaket som med hög räckvidd når ut till beslutsfattare. Paketet är i första hand riktat till mediebyråer, som lättare ska kunna nå ut till till exklusiva läsare.

Ämnen i artikeln:

FokusAffärsvärlden

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.