Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

ViacomCBS och Nent om samarbetet kring Pluto TV: ”Säkra på att partnerskapet är rätt tillvägagångssätt”

Publicerad: 29 november 2021, 10:21
Uppdaterad: 29 november 2021, 12:59

"Awkward" är en av de serier som ingår i ViacomCBS programportfölj.

UPPDATERAD. Nent Group och ViacomCBS ingår ett innehålls- och annonssamarbete i samband med att FAST-tjänsten Pluto TV kommer till Sverige. Samarbetet beskrivs av de båda som en förutsättning för tillväxt och motiverar Nents beslut att lägga ned Viafree.


Ämnen i artikeln:

NENT GroupViaplayViacomCBS

Under 2022 kommer Pluto TV att lanseras i både Sverige, Danmark och Norge. I samband med lanseringen inleder ViacomCBS och Nent Group ett samarbete kring både annonsförsäljning och innehåll.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

NENT GroupViaplayViacomCBS

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.