Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Valet sänkte Ensam Mamma Söker

Publicerad: 20 september 2010, 12:56
Uppdaterad: 6 december 2015, 15:38

604 000 tittare såg premiären av "Ensam mamma söker" för en vecka sedan. Igår kväll hade nästan hälften försvunnit.


Tittarsiffran blev 315 000 på söndagen klockan 20.00. Det gav en rating på 3,7 i den kommersiellt viktiga målgruppen 15-44 år, enligt MMS.

Största målgruppen var 25-39-åringar, de flesta av dem kvinnor.

Sannolikt sänktes tittarsiffran av valvakorna, som samtidigt drog miljonpublik i SVT och TV4. "Ensam mamma söker" produceras av Meter.

Sifforna för TV4 var i skrivandets stund inte klara.

Martin Schori

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev