Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

TV4 vänder sig till kunder och annonsörer i nytt forum

Publicerad: 3 juni 2020, 06:20

Malin Häger, försäljningsdirektör reklam Norden på TV4 Media, modererar TV4 Growth som sänds från mitten av mars till slutet av juni.

Foto: Skärmdump (TV4)

I programmet TV4 Growth lyfts mediebranschens just nu mest brännande frågor. Bakom initiativet står TV4:s försäljningsavdelning.


Ämnen i artikeln:

TV4Malin Häger

TV4 Growth, som drog i gång i mitten av mars, beskrivs som ett nytt digitalt forum där aktuella frågor som rör dagens medielandskap ska diskuteras med svenska och internationella gäster. Det är TV4:s försäljningsavdelning som tagit initiativ till programmet där målgruppen är tv-husets kunder och annonsörer.

Programmet sänds veckovis via TV4 Play. Modererar samtalet gör Malin Häger, försäljningsdirektör reklam Norden, TV4 Media.

– Den här nya satsningen ger oss möjlighet att fortsätta kommunicera med våra kunder, samtidigt som det är en plattform där vi kan bjuda in andra aktörer i branschen för att dela erfarenheter och inspireras av varandra under en utmanande tid, säger Malin Häger i ett pressmeddelande.

Linnéa Kihlström

Chefredaktör och ansvarig utgivare

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

TV4Malin Häger

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev