Rörligt
TV4 om krisen: ”Tittandet ökar”
Publicerad: 19 mars 2020, 07:47
”Fortsätter tittandet på så här hög nivå har vi ändå ett väldigt gynnsamt läge”, menar TV4:s försäljningsdirektör Malin Häger.
Foto: Janne Næss
Tv-branschen drabbas mindre av annonskrisen när tittandet ökar. Men problem finns: ”Det har varit de tre förbannade C:nas år: casino, Com Hem och corona”, säger TV4:s försäljningsdirektör Malin Häger.
LH
Leif Holmkvist
Svenska folket sitter varken på jobbet, läktaren eller krogen. De sitter hemma och där finns tv.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.