Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

TV4: ”Kombinationen av innehåll väldigt viktig”

Publicerad: 24 oktober 2022, 05:36

”Vi ser i dag hur vår position såväl inom nyheter som underhållning och reality är väldigt stark”, säger TV4:s kanaldirektör Fredrik Arefalk.

För TV4 är det viktigaste att ha ett brett innehållsutbud så att räckvidden blir stor. Kanaldirektören Fredrik Arefalk om: ✓Satsningen på profilnära program ✓Strategin för linjärt vs online ✓Konkurrensen för att nå genom bruset.

Ämnen i artikeln:

TV4Tema: Innehållskriget 2022Digitala temaveckorToppnyheter förmiddag

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


På TV4 delas årets innehållshöst upp i två faser. I den första drog stora satsningar som ”Idol”, ”Bonde söker fru” och ”Bachelor” i gång. I den andra fasen har program

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev