Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag29.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Rörligt

TV: "Youtube-succéerna är lite som Tour de France i slutet av 80-talet"

Publicerad: 28 November 2013, 04:43
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:55

Dagens Medias Erik Wisterberg om hur lätt det är att köpa framgång på Youtube – och de breda mediernas ansvar.


Ämnen i artikeln:

YoutubeGoogle

Dessutom i veckans Deadline:

• Rättviseförmedlingens Lina Thomsgård delar med sig av sina bästa tips för framgång i sociala medier.

• Dante Thomsen, reporer på Dagens Media, dammsuger nätet på jakt efter de bästa spoofsen i kölvattnet av Forsman & Bodenfors episka split med Jean Caude van Damme.

Ämnen i artikeln:

YoutubeGoogle

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.