Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Tv-tittandet i år: Sjuan och TV6 tar andelar

Publicerad: 13 april 2021, 05:41

Filippa Wallestam, Nent Group, Jessica Linnman, Discovery, och Mathias Berg, TV4.

Sjuan fortsätter att växa och är nu uppe och nosar på Kanal 5. Samtidigt gjorde handbollen att TV6 tog ett rejält kliv framåt i början av året. Dagens Media kartlägger hur tittandet på linjär-tv utvecklas.


Ämnen i artikeln:

TV4TV6SjuanSVTTV3Kanal 5Tv-marknadens omvandlingMathias BergFilippa Wallestam

Redan förra året kom ett skifte på linjär-tv-marknaden då Sjuan passerade TV3 – ett skifte som började redan 2019. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.