fredag3 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Tv-tittandet i år: Sjuan och TV6 tar andelar

Publicerad: 13 april 2021, 05:41

Filippa Wallestam, Nent Group, Jessica Linnman, Discovery, och Mathias Berg, TV4.

Sjuan fortsätter att växa och är nu uppe och nosar på Kanal 5. Samtidigt gjorde handbollen att TV6 tog ett rejält kliv framåt i början av året. Dagens Media kartlägger hur tittandet på linjär-tv utvecklas.

Ämnen i artikeln:

TV4TV6SjuanSVTTV3Kanal 5Tema: Tv-marknadens omvandlingMathias BergFilippa Wallestam

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


Redan förra året kom ett skifte på linjär-tv-marknaden då Sjuan passerade TV3 – ett skifte som började redan 2019. 

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev