Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Rörligt

Tre nya till Discovery

Publicerad: 28 Augusti 2018, 05:00
Uppdaterad: 28 Augusti 2018, 07:45

Discovery rekryterar tre nya till säljavdelningen.

Discovery rekryterar digitalchef och specialister till säljavdelningen.


Ämnen i artikeln:

Discovery

Discovery Networks Sweden förstärker sin säljavdelning genom att rekrytera en digitalchef och två specialister.

Erik Wold går in som commercial manager digital, med 13 års erfarenhet från digital marknadsföring i ryggen. Närmast kommer han ifrån en roll som digitalchef på PHD.

Meliza Clerborn anställs som digital product specialist och har bland annat erfarenhet från uppdrag på MTV Networks och Mediekompaniet.

Elisa Pelizzon rekryteras till rollen som digital product specialist och har de senaste tio åren arbetat med digitala kundstrategier, planering och koordinering av digitala kampanjer på mediebyrån Maxus, numera Wavemaker.

– I Erik, Meliza och Elisa får vi ett otroligt kompetent team med bred och gedigen erfarenhet ifrån kund-, byrå- och publicistsidan, säger Sanny Ekstrand, commercial director products & partnerships på Discovery, i ett pressmeddelande.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Discovery

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev