Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Tre år senare – så föll prognosen över tv-tittandet ut

Publicerad: 27 oktober 2022, 06:00

Peter Nilsson beräknade för tre år sedan hur tv-tittandet skulle se ut 2022.

Foto: Montage

Medierådgivaren Peter Nilsson, då på Vizeum och idag på Adon, gjorde 2019 en prognos över hur tv-tittandet skulle utvecklas tre år framåt. Så här har prognosen fallit ut.

Ämnen i artikeln:

Peter NilssonMMSDigitala temaveckorTema: Innehållskriget 2022Toppnyheter förmiddagRedaktionens val

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


Som en del av Dagens Medias konferens Rörligt presenterade Peter Nilsson, då broadcast director på Vizeum och idag media director på Adon, en prognos över hur tv-tittandet skulle utvecklas från

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev