Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Rörligt

The Phone House sponsrar ”Breaking News”

Publicerad: 16 Augusti 2011, 08:47
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:02

The Phone House blir ensam sponsor av Kanal 5:s höstsatsning ”Breaking News” med Filip Hammar och Fredrik Wikingsson.


Ämnen i artikeln:

Kanal 5Filip HammarThe Phone HouseBreaking News

The Phone House har tagit fram tre lite annorlunda sponsorfilmer för Filip & Fredriks nya aktualitetsprogram "Breaking News" i Kanal 5.

De är filmade med varsin mobil som också lyfts fram i sponsoringen. IK Stockholm står för konceptet och Hobby Factory har prododucerat.

– Det visar hur bra mobilerna verkligen är och ger oss möjlighet att vara ännu mer flexibla och kostnadseffektiva i produktionen, säger Johan Järnliden, marknadsdirektör för The Phone House, i ett pressmeddelande.

"Breaking News" har premiär den 22 augusti.

Byråfakta

Koncept och idé: IK Stockholm

Oskar Lindström (Creative Director)

Tina Solfeldt (Account Manager)

Mimmi Åkesson (Copywriter)

Hobby Factory produktionsbolag:

Linda Callenholt (Regissör)

Frida Alexandersson (Producent)

Calle Isberg (Executive Producent)

Synnöve Almer


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.