Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Telia om Champions League-strategin: ”Kronjuvelen”

Publicerad: 15 september 2021, 12:52

”Ett fåtal matcher kommer att sändas linjärt i TV4 under säsongen”, säger Henrik Lönnevi.

Foto: Telia + Skärmdump från Telias kampanjfilm

Starskottet för C More och Telias Champions League-sändningar har gått. Telias konsumentchef Henrik Lönnevi om: ✓ paketeringsstrategi ✓ förväntningarna ✓ tittarnas ilska och mansdominansen i studion.


Ämnen i artikeln:

Champions LeagueTeliaTV4

Under onsdagskvällen gick startskottet för Champions League, vilket också markerade startskottet för C More och Telias förvaltning av den eftertraktade sändningsrättigheten. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Champions LeagueTeliaTV4

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News