Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag12.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Rörligt

Techsatsning ska vända Discovery

Publicerad: 6 September 2019, 10:00

Familjen Lundell är en av flera populära serier som sänds på Dplay. Daniel Lagerqvist är kommunikationsdirektör på Discovery Networks Sweden.

Foto: Bonnier/Press

Förlusttyngda Discovery Networks satsar på digitalt och massanställer. Startup-känsla och teknik i framkant ska locka den bästa arbetskraften. ”Vi har enorma krav på oss”, säger Daniel Lagerqvist, kommunikationsdirektör Discovery Networks Sweden.


Ämnen i artikeln:

DiscoveryDplay

Kampen om tittarna sker på strömningstjänsterna. Det märks inte minst av på Discoverys Stockholmskontor, där man nu siktar på att nära nog dubbla utvecklingsteamet – från 40 till 70 anställda. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DiscoveryDplay

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.