Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Så påverkas tv-husens ledtider och årsavtal på sikt av pandemin

Publicerad: 19 januari 2021, 08:45

Fredrik Edberg, försäljningsdirektör på Discovery, Patrick Wallin, Media&Trading Director på Group M, Malin Häger, försäljningschef på TV4 och Jochum Forsell, senior adviser på Hear, ger sin bild av läget på tv-marknaden.

Foto: Margareta Bloom Sandebaeck (bilden på Fredrik Edberg) + Mediacom + TV4 + Hear

Coronapandemin har ökat kraven på tv-husens flexibilitet och fått dem att se över sin avtalsstruktur. Men hur tänker tv-husen kring detta framåt? Och vad tror experterna om framtiden – givet det rådande läget?


Ämnen i artikeln:

DiscoveryTV4IUMMediacomGroup M

2020 är slut, men det kommer att fylla ett antal sidor i historieböckerna på grund av coronaviruset – och de följer det inneburit för världen och vårt samhälle. Mycket tyder

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.