Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Rörligt

Så många såg Trinny och Susannah styla kändis-Sverige

Camilla Henemark, Tina Thörner och Daniel Paris stylades av Trinny och Susannah i första avsnittet av "Trinny & Susannah stylar om kändis-Sverige" i Sjuan. Dagens Media har tittarsiffrorna.


Publicerad 2013-09-19 07:02
Uppdaterad 2015-12-06 13:34

Ämnen i artikeln:

Sjuan

Dela artikeln:

Premiären av Sjuans nya program "Trinny & Susannah stylar om kändis-Sverige" drog 265 000 tittare. Ratingen landade på 2,7 procent, vilket innebär en tittartidsandel på 8,7 procent. I Sjuans huvudmålgrupp kvinnor 25-59 år blev andelen 13,3 procent.

Tittarsiffrorna är högre än under vårens säsongspremiär av "Trinny & Susannah stylar om Sverige", som sågs av 180 000 tittare.

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.