”TV4 Play ska fortsätta bygga på TV4:s huvudsakliga styrkor som sitter i det svenska innehållet”, säger innehålls- och kanaldirektören Fredrik Arefalk.
Foto: TV4/Daniel Ohlsson/Magnus Ragnvid
Så lägger TV4 om sin innehållsstrategi i skapandet av nya TV4 Play
TV4 genomför just nu ett historiskt stort sparpaket och slår ihop två tjänster till en. Vd:n samt innehålls- och kanaldirektören om: ✓ Hur innehållet och nya TV4 Play påverkas ✓ Översynen av sporten ✓ Varför säkra kort utmanas: ”Programmens framtid avgörs av konsumtionen digitalt”.
Hanna Frick
Turbulens råder inom TV4:s väggar. Över tre månader har gått sedan vd Mathias Berg berättade för sina medarbetare om det ”effektiviseringsprogram” som just nu verkställs på bolaget.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.