Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Rörligt

Så har TV4 förnyat ”Idol” för att hålla kvar tittarna

Publicerad: 25 oktober 2022, 10:56

Foto: Montage / Nathalie Ulinder Kuti

TV4:s flaggskepp ”Idol” är inne på säsong 18 men vad är egentligen hemligheten bakom att publiken flockas kring programmet – år efter år? Den exekutiva producenten Malin Knave om: ✓Nya greppen ✓Sociala mediers roll ✓Programmets styrka.

Ämnen i artikeln:

IdolTV4Digitala temaveckorTema: Innehållskriget 2022Nyheter

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


Nervösa och sammanbitna står en då 17-årig Darin Zanyar och Daniel Lindström på Idolscenen och väntar på besked. Året är 2004 och för första gången någonsin har svenska folket röstat

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev